Monday, December 29, 2008

Sydney, Australia.

わたしはSydneyでともだちのいとこのうちいでとまりました。
When I was in Sydney, I stayed at my friend's cousin's house.
これはいとこのむすめです。
These are her daughters.
かわいいですね。
Cute, right??
なまえはAntoinetteとReneeです。
Their name are Antoinette and Renee. Antoinette is the elder sister.


Sydneyのうみはとてもきれいです。
The beaches in Sydney are very nice.


これはPelicanです。Pelicanはとてもおおきいです。
This bird is called Pelican. It is a huge bird.


わたしはBlue Mountainでいきました。
This is Blue Mountain.

Sydney TowerとOpera HouseとHarbour Bridgeはいきました。
I have been to Sydney Tower, Opera House and Harbour Bridge.
みんなたてものはとてもおもしろいです。
All these buildings are very interesting, especially the Opera House. It is uniquely shaped and it deserves to be in the top 10 of the world's most remarkable buildings.





わたしはサーフィンがだいすきです。
I like surfing very much.
サーフィンはおもしろいとたのしいです。
Surfing is fun and interesting. Bondi Beach in Sydney is quite a nice beach to chill.


わたしはSydneyで6日とまりました。でも、たのしかったです。
Eventhough I only stayed in Sydney for 6 days, but it was fun.
.

No comments: